وسایل مورد نیاز تنیس خاکی

راکت ، توپ تنیس ، کفش و لباس از تجهیزات ضروری ورزش تنیس هستند.اگر مایل هستید تا اطلاعات کاملی در مورد تجهیزات موردنیاز ورزش تنیس بدانید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

درست است که پیدا کردن و انتخاب بهترین تجهیزات برای ورزش تنیس و آموزش تنیس اصفهان مهم است ، اما نه آنقدر که اکثر تنیسورها حساسیت نشان میدهند.چیزی که بیشتر از همه در ورزش تنیس اهمیت دارد ، تاکتیک ، تکنیک ، تناسب اندام و تمرکز ذهنی است.
راکت تنیس

راکت یکی از مهمترین تجهیزات برای آموزش تنیس بانوان اصفهان است.راکت ها را می توان از بسیاری از آلیاژها یا چوب ساخت و هیچ محدودیتی در اندازه یا مواد مورد استفاده در ساخت راکت وجود ندارد.پارامترهایی که زمان خرید راکت تنیس باید به آن توجه کنید ، شامل طول ، وزن و اندازه سر راکت است.طول معمولا در تمام راکت های مربوط به بزرگسالان یکسان است.وزن راکت هم معمولاً از 250 گرم تا 350 گرم است.راکت های سنگین تر برای بازیکنان پیشرفته تر مناسب است.راکت های سبک تر برای بازیکنان متوسط ​​و مبتدی مناسب هستند.

راکت تنیس

توپ تنیس

توپ های تنیس  ، توپهایی کروی شکل به زرد رنگ هستند و قطر آنها بین 6/35 الی 6/75 سانتی متر و وزن آنها بین 56/7 تا 58/5 گرم میباشد.توپ تنیس باید درابعاد و وزن استاندارد باشد.بعضی از توپ ها برای استفاده در سطح خاصی تبلیغ می شوند ، اما توپ های استاندارد ، برای بازی در همه انواع زمین تنیس ، مناسب هستند.یک توپ تنیس خوب می تواند ، بازی را به نفع شما تغییر دهد.

تور تنیس

از یک تور مستطیلی برای جدا کردن دو طرف یک زمین تنیس استفاده می شود.تور باید فضای بین دو پایه را پوشش دهد.تور به گونه ای بافته شده است که اجازه عبور توپ تنیس را نمی دهد.

تور تنیس

لباس و کفش تنیس

کفش های تنیس به گونه ای طراحی شده اند که به بازیکنان ثبات بهتری می دهند و مانع از لغزیدن آنها هنگام حرکت در کناره ها می شوند.وقتی بازیکنان با سرعت زیادی در سراسر زمین تنیس حرکت می کنند ، کفش نباید به زمین آسیب برساند.کفشی را انتخاب کنید که فوق العاده راحت باشد و به اندازه کافی قوی باشد.

برای بازی تنیس از شلوارهای ورزشی گشاد ، شلوار تنیس و یا لباس مخصوص تنیس استفاده کنید که به شما امکان حرکت و افزایش راحتی را در هنگام دویدن به جلو و عقب در زمین تنیس بدهد.البته اگر در سطح حرفه ای و یک مسابقه حرفه ای تنیس شرکت میکنید ، باید از لباس مخصوص تنیس در آن مسابقه استفاده کنید.

لباس و کفش تنیس

 تجهیزات جانبی

استفاده از عینک آفتابی می تواند به کاهش تابش خیره کننده خورشید و محافظت از چشمان در یک روز آفتابی کمک کند ، بنابراین عینک آفتابی به شما در دیدن بهتر توپ های ورودی کمک می کند.سایر لوازم جانبی که ممکن است در زمین تنیس مفید باشند عبارتند از: باند کشباف برای موها ، باندهای مچ دست ، بطری آب ، حوله و کیف تنیس ، ضد آفتاب و غیره